Strikkefint

Vi sier brillefint ofte. Dette var både en fryd for øye og praktisk for strikkepinnene og for en som strikker - strikketøyveseken fra Torunn i etterkant av blogglotterifesten - med hull til tråden er kjempenyttig. Jeg gleder meg til å bruke den. Rundpinneetuiet er praktisk av vakkert. Fargene er eventyrlige og alt pent satt sammen. Føltes nesten som jul å åpne dem.

Ellers i dag har jeg perlet litt, sydd litt og heklet litt.Bon-bon-er skal få smelle lydløst på treet i år. I morgen skal jeg overlevere noen kalendergaver. Det er ikke så mange ord fra meg om dagen, men håper å få vist og skrevet mer siden.
En bestemor fikk meg til å smile da hun helt oppriktig skrev skulle ha en fredelig stund og surfe litt. Altså, det ville ikke en bestemor sagt for ti år siden! Da var pc bare stress og fremmed. Og det er det for mange enda. Men hun her er en tøffing av ei bestemor.

Her under er et utsnitt av etui og veske jeg fikk i dag. Jeg skal ta bedre bilder når de er tatt i bruk!
pinnefint

2 kommentarer

Heidi

27.nov.2009 kl.21:40

Fine vesker til strikketøyet er vi strikkeglade glad for å få! Heldig var du som hadde vinnerlykke :)

Myrsnipa

27.nov.2009 kl.23:09

Flotte ting du har vunnet :D

Ønsker deg en god helg